Dagsorden d. 6.Maj 2023 GF.

Kære alle Grundejere i Bakkebo.

 

Husk vores næste Generalforamling

GENERALFORSAMING afholdes næste gang

Lørdag d. 6. maj 2023 kl. 11.00 i

Bogcaféen: Gl. Kulhusvej 149

Bestyrelsen forventer at vi kan gennemføre vores GF denne dag.

 

Mvh. Bestyrelsen.

Udkast dagsorden Generalforsamling 2023

Udkast til dagsorden Gf 2023

Udkast til dagsorden til ordinær Generalforsamling.

 Lørdag d. 6. maj 2023 kl. 11.00.

 Mødested: Bogcaféen: Gl. Kulhusvej 149.

 Dagsorden:

 

 1.  Valg af referent. Bestyrelsen foreslår en i forsamlingen.

          Valg af referent:   

          Valg af dirigent: 

  3.  Valg af 3 stemmetællere.

       Følgende blev valgt.

       Navn: 

       Navn: 

       Navn: 

 

4.  Formanden aflægger bestyrelsesberetning om foreningens virksomhed i  det forløbne år.

     Per B. Andersen formand.     

5.  Kassereren fremlægger det reviderede regnskab med revisorens bemærkninger, til         

     godkendelse.

 

  6.  Godkendelse af kommende års budget.

      Bestyrelsen indstiller at der forsat skal betales 1000.- kr. årligt pr. parcel, for året 2024.

 

  7.  Behandling af eventuelle forslag fra bestyrelse og medlemmer.

       Sidste frist er d. 01.03.2023.

  8. Valg af bestyrelse: 3 bestyrelsesmedlemmer for ulige år og

      2 bestyrelsesmedlemmer for lige år

  Formand:                           Per B. Andersen                 På valg i 2023                    

  Bestyrelsesmedlem:          Verner Espenhain.               På valg i 2023    

  2 til 4 suppleanter for 1 år.

 

  9.      Valg af Kasserer blandt foreningens medlemmer. (For 2 år.)

                                         

 10.    Valg af revisor blandt foreningens medlemmer.               

                   

 11.    Valg af revisor suppleant.         

  

 12.    Eventuelt.

 Vi skal som grundejerforening gøre opmærksom på at de nye affaldsspande,

 skal placeres på egen grund og ikke må placeres på foreningen rabatter/arealer.

 Se evt. vejledning på Frederikssunds kommunes hjemside

  Foreningen vil efter endt generalforsamling være vært for en øl / vand

  Mvh Bestyrelsen

 

  Uddrag af vore Ordensregler.

Såvel bygninger som ubebyggede dele af enhver parcel skal holdes i ordentlig stand.

Hver parcel skal slås mindst 4 gange i sommerhalvåret, fra 15. maj og til 15. september

Græsrabatterne på vejene er et fælles areal, de vedligeholdes i lighed med parcellerne af parcelejerne, ligesom der på parceller, der henligger ubeplantede, fordres gravet 1/2 meter til naboskel.

Dette skal forstås således, at alle parcelejerne har pligt til at renholde 1/2 meter bredt bælte langs skel.

Rabatterne må kun bruges til gæsteparkering.

Brugen af motorplæneklippere, motorsave eller andre støjende redskaber, må kun finde sted: hverdage mandag til lørdag fra kl. 9.00 til 18.00, søn- og helligdage fra kl. 9.00 til 12.00.